星期二, 6月 06, 2006

寫完再寫,就是不服氣


我寫左半個鐘的日記,
竟然因為upload唔到而delete晒
我好唔服氣
而家我要由頭寫一次
個題本身係「三個LINDA引發的血案」
.
今天總算完成上星期需要完成的工作
進度良好
感覺良好
便記一記
寫一寫

一次偶然的情況下
發現一齣名為《LINDA LINDA LINDA》的電影
有玩過NDS《應援團》的朋友應該對呢隻歌唔會陌生
今次改為三個日本女生加一個韓國女生唱
好唔好聽見人見智
我就覺得幾有感覺

記憶中我都識得一個叫Mable嬌小纖細既女仔
果時第一次見佢o係poly綜藝館夾band
佢彈結他
一見難忘
留意係我識佢佢唔識我

講番套戲
在追查導演以往拍過既作品時
發現佢特別喜歡將一o的二三線既漫畫改編
.
除了最新的《LINDA LINDA LINDA》之外
其他可以算叫做低成本的半獨立電影
很多作品曾經在大大小小電影節參展之餘
亦獲得不少獎項
.
其中一齣叫做《REALISM NO YADO》
曾經在香港電影節上映
講述兩男一女的曖昧故事
現在當然成為了我的漏網之魚
.
唔……講起曖昧,有o的想唱楊丞琳既《曖昧》
.
另外一些較有趣的作品包括改編成人漫畫變身為純愛版兄妹戀的《CREAM LEMON》
以及充滿日式性幻想風格的《P KUN夫妻》
.
值得一提的是
兩齣電影的海報我也非常喜歡

值得二提的是
請年滿十八歲先好click

0 則留言:

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁