星期六, 1月 24, 2009

2008年我最喜愛電影排行榜第一位


呢套野真係唔介紹唔得~
.
本來我既第一位前幾日都仲係俾《WALL-E》《海角七號》同埋《非誠勿擾》霸住,直到兩小時前看完《東京殘酷警察》,無辦法~要轉喇~

應該係我近年最好睇既血殺野!!
.
我覺得勁過晒《DEATH PROOF》、《GRINDHOUSE》、《DOOMSDAY》同《MACHINE GIRL》, 更加唔使計新果o的咩《疏四》同《壞腦喪屍殺人狂》
.
好此道者必睇!!!!!
.
究竟此道係咩道呢?等我嘗試解說下, 就係只要你鍾意《鬼玩人》或者《Return of the Living Dead》或者《群屍玩個界》或者《我和僵屍有個約會》或者《METAL GEAR SOLID》或者《灼眼的夏娜》或者……《舊約聖經》,你都一定會鍾意睇!
.
.
我已經後悔緊點解果時唔約埋FXXKCLUB成員一齊在亞洲獨立電影節睇, 如果一齊在戲院睇,肯定開心到暈!

女主角,勁似我偶像友田真希!!!!!!
.
我一定會買番隻碟來看!要儲!

0 則留言:

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁