星期二, 11月 18, 2008

楊千嬅與葵新吾

在這個星期同時要交二萬字小說、PRESENT、工作範圍內的三本書、工作範圍外的幾份稿的同時,我成個星期都在哼這首歌:

每日埋首工作 每夜隨心揮霍
縱是會寂寞欲語無言
最愛是狂歌之後獨行
埋首工作 努力無須感覺
世上每件事 就算無常
成敗完全來自直覺...假身~

最尾兩個字係我自己加的,個音大概係Te~La~(C小調)
.

2 則留言:

Anonymous 匿名 說...

講個笑話你聽
陳水扁絕食既時候 心中暗付:我個肚餓到扁啦
係咪同你個個 有異曲同工之妙呢?

11:26 下午  
Blogger ringof 說...

我希望你可以繼續創作更多的爛gag~
然後在天水圍發揚光大~
我爭你篇blog,下星期會寫的了~

1:41 上午  

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁