星期三, 8月 29, 2007

THE SHOW MUST GO ON

好像做甚麼也沒有幹勁
blog也不想寫
今日終於登入blogger
係因為今日唔記得寫編者的話
.
最近只係沉迷MSN
不斷MMMMMSSSSSSSSNNNNNNNNN
說些不著邊際的事情
說些有等於無的爛gag
我的生命
似乎是即食type
笑完就算
一生燃燒的
就是「笑完就算」gas
為博你打出「哈哈」兩字
用了好多gas
仲要有d咩得著渣拿之類嗎?
sorry呢度無
供應不能
.
THATS WHAT MY LIFE IS
.
.
.
.
.
.
.
本來有一份大freelance
卻因遲遲未到手
現已變得意志消沉
.
除了消意志
最近也為著九月尾的旅行而燒錢中
.
今日暫時決定了帶《戰爭與和平》去消磨飛機上的total 24小時
唔知消唔消得晒
.
fuck club也因上次錄影完爛片後因技術問題而被洗清
同cable無得播西甲有異曲同工之妙
都係令人有點洩氣
.
生命好像沒有甚麼希望
之前報讀的兩個課程也被拒諸門外
我真的未夠班
.
我個人認為我的interview技巧是超班的
是我太著重演繹手法?
太浮誇?
.
回想起來
好像廿幾歲人都無mud邊件事做得好
我就是這個料子嗎?
.
營營役役卻不知去向
.
.
出路在何處呢?
.
.
.
.
.
話雖如此
THE SHOW MUST GO ON
星期五六日 4:00-6:00pm
Xbox360《PGR 4》賽車比賽, MC又係我
即場參加
有興趣探我或想拿獎品就黎旺角新世紀廣場
.
做埋場SHOW先再灰過

0 則留言:

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁