星期日, 8月 05, 2007

講爛片

阿鼻今晚打來說黎緊講爛片
有線今晚即刻連做兩套
一套叫變l蜥人魔
一套係成龍大哥既八十日環遊世界
兩套野陪住我做稿
.
不過
睇睇下變蜥人魔都ok
起碼d女肯除
同埋蜥蝪識得捲入陰部
唔~~咸濕蜥蝪唷~
.
經過我短暫訪問
大家認為的爛片有:
新紮師妹3
家燕媽媽之我愛William亨
house of the dead
星際快閃黨
未來水世界
山雨欲來
.
至於我
我認為爛都有抵吊同唔抵吊
爛同廢亦應該有少少分別
.
例如我好X憎既
瘦身男女
向左走向右走
如果愛
得閒飲茶
就連爛都不如
.
仲有如
長恨歌
harry porter
鬼域
都係唔好睇
未爛住
.
另外
一d超low bud 如
異獸戰
社團之撚位
半支雪咖
也可以原諒
.
另外仲有一些爛到好正
要推薦的
包括我最愛的
醬爆武林
搞mud鬼大製作
搞mud鬼奪命集作系列
.
真係要一睇再睇
wiwiwiwiwiwwiwi~~~~~~
.
仲想知多o的?
請密切留意~~~~FUCK CLUB
http://hk.myblog.yahoo.com/fxxkclub

0 則留言:

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁