星期二, 3月 24, 2009

編者的話兩則

3月16日《GS》編者的話

永高 @水蛇春咁長

.我講呢篇野同我自己。

.雖然我成日話「當你覺得成個世界都錯的時候,其實最錯果個係自己。」但我仍然在入青山之前,趁仲有團火,要講下。

.我在《明報》看了這一段:「電影的內容與原著漫畫有出入,例如漫畫中,悟飯是悟空的兒子,但在電影中,悟飯變了悟空的祖父。」我問你死未。

.跟住呢兩個星期《星期日檔案》講港女同電車男,港女果集我一睇到訪問肥仔聰就熄電視,因為我睇過下《得閒飲茶》,睇左十幾分鐘禁番隻碟出黎。第二集好o的,雖然搵個電車男訪問專拍埋佢d蠢行為蠢對白好有導向性好Bias,不過佢太Typical,就製作節目的角度來說唔做佢對唔住自己,無辦法。

.其實我只想講一個問題,呢個問題係我認為EVEN陶傑都未搞清,因為佢唔熟現今日本文化對香港青年的影響,個問題係:到底大家搞清楚咩係電車男同港男未?在未搞清呢d Term就去討論,咁討論內容有咩價值?我果日睇晒成個節目,我覺得大家只不過將所有好模糊既壞的性格和缺點擺落「電車男」和「港果」這個term到,你要佢地再仔細d define,相信無一個受訪者做到,更莫講「御宅族」和「電車男」的分別。雖然呢d名來自草根,不過你要放在新聞角度探討,係米應該要有調理o的?我唔係要玩社會學,我認為這是人類溝通最基本的東西。

.其實如果電車男只不過指睇好多漫畫同成日用電腦,加埋性格內向溝唔到女等等,我認喎,我係電車男,咁又點呢?我絲毫唔覺得負面,我仲嫌自己睇漫畫睇得唔夠多tim。學萬子話齋:SO WHAT??????.那一輯節目要訪問的學者,應該是湯幀兆或者健吾,再唔係整個是日本人橡膠龜,陶傑講到港男講唔到電車男,儘管我是《光明頂》FANS。

---

3月23 日《GS》編者的話

永高改名電車高啟示

.我作為一個喜歡ACG的人,認為自己有責任風靡千萬少女同埋改善社會風氣,所以由今日開始…‥而家係2009年3月23日晚上10點49分,由呢一刻開始,我會改筆名,叫做電車高,直到大家覺得俾人嗌電車男係一種讚美為止。

.我要改變香港人對電車男既睇法,如果大家睇完新聞透視之後覺得睇動漫打機既人就係電車男的話,咁我就係一個電車男喇,而且我仲嫌自己睇得唔夠多~我要睇多o的~

.如果大家認為怕羞唔敢表白就係電車男的話,我都係!我曾經在訪問官恩娜的過程中,官恩娜親口同我講:「你都幾怕羞過喎~」而從果一刻開始,我就成為左官恩娜fans,但係我都無同佢表白,你睇我幾怕羞~

.為左隆重其事,我已經請左禮儀師裡面既廣末涼子為我主持換名儀式~.所以大家識我同準備識我的朋友啊~以後請叫我電車高~

日常用語例子:

EX 1.「電車高,我地去食壽司,你GO唔GO呀?」

EX 2.「最近推出左最新既《電車GO!》,電車高你有無玩?」

EX 3.「有電車喇電車高~」

EX 4.「ON YOUR MARK~SET~電車~高~」.

.為左充實自己呢個名,我專登去左漫畫店租左《爆漫》同埋好絕體絕命都市既《守護她的51種方法》,兩本都好睇!

.嗌我電車!!!!THIS IS AN ORDER!!!!

.口號:「電車一出,大難臨頭~」(改編自《蜈蚣咒》中李殿朗成名句「蜈蚣一咒,大難臨頭~」

.歌曲:「俾件豬扒我!我係邊一個!我係電車~電車電車電車電車電車電車電車電車電車~」(改編自348熱播DISCO作品《俾件豬扒我》)

.我好亢奮呀~~HORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORA~

.你睇我幾電車~  

0 則留言:

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁