星期一, 5月 25, 2009

是日本人橡膠高電車之旅(下)


在台場巧遇《21世紀少年》



七年前第一次自己去日本,那時大概是八月的日子,去到唔知點解得果十一二度,落機第一件事做就係走左去無印買衫。七年後的四月,都係十一二度,今次更過份,短TEE短褲涼鞋,星期五晚其實已經買左條紅色運動褲,穿上後走到新宿街頭卻史無前例的感到不好意思起來,感覺好像著住條單車褲入葡京一樣。結果星期六一大清早還是走入UNIQUO重頭到尾執一劑,順便買多兩件TEE當手信送俾自己。

星期日的好天氣觀光船之旅告一段落後,在台場只吃了個鐵板燒作午餐便撇,回到香港後才記得應承左馮修拍《一個幾毫續集之守護她的51種方法真人版》,唯有等下次。離開台場,二人便匆匆忙忙趕赴這趟旅行咬牙切齒誓死必到之地--秋葉原。
.
為甚麼那麼想去秋葉原呢?因為自己叫自己做電車高,唔去好似緊負唔起呢個名既重擔。回想七年前,我和雞也有到過秋葉原,不過大家當時零亢奮,因為唔識行,到今時今日,阿雞很識時務的提醒我:「在這七年中,你電車化了!」我心諗你當戲謔我當讚美,還是朝聖最實際。
.
講到咁亢奮,實際呢,寶際都只不過係行行逛逛,Windows Shopping 多買野少,見到某些珍品讚嘆兩句跟住走頭。要數最難忘,應該是興之所至走入了一間MAID CAFE。因為無聊,我們在街上作了很詳細的評審,最後揀了一間偏僻但仍然有五六個麻甩仔排隊的。等了半小時左右終於入得,格局不大,分為兩邊,近門口那邊是一個長而窄形的三面BAR檯,右邊是三四張少少的四方桌,可以從落地玻璃看到秋葉原的人在走來走去(CAFE在三樓)。
.
我們坐低之後,不同的女僕就會在BAR檯中間的走廊走來走去,同你講下規則推介下MENU然後落單,當佢遞杯野埋黎的時候又會同妳UP一大輪野然後用兩隻手做個心形隊落杯野到,嬌滴滴地說聲:「愛心~注入」,我即刻諗起《野豬大改造》的那一句「NOBUTA POWER~JIL NIL~」簡直想即時表演,不過因為要顧全遊客的身份而將瘋性狠狠厭抑住。
.
突然,成間CAFE既燈突然熄晒,連音樂都轉晒,搞咩呢?原來有兩條麻甩仔嗌左最貴既蛋包飯套餐,跟住成間野所有女僕就拿捧住碟蛋包飯,用茄汁寫佢地個名上去,然後來一張大合照。跟住我即刻同阿雞講:「x~咁正總之我都嗌啦~」不過後尾睇番餐牌都係收番:成個蛋包飯連影相一條龍服務盛惠二百多元。最驚既係,佢地兩個在15分鍾後又嗌多碟超級薯氣套餐……去一轉MAID CAFE夠在香港去兩轉CLUBBING。結果,我同阿雞都係俾左30大元影左張POTRAID就閃。
.
在東京的最後一個晚上,我們走到了涉谷,在地鐵站放低o的野之後阿雞堅持要食燒餅,入到去之後硬係覺得七年前黎過,阿雞就話無,不過比七年前好的是,我比較睇得明餐牌,然後就趁佢地臨打样前拿拿淋燒熟果兩件餅幾條菜。一邊吃燒餅應該要一邊喝啤酒一邊吸煙才快樂,因為和阿雞在一起的我從來不喝酒,所以我只做了後者,忽然覺得原來放假去旅行先可以一邊食煙一邊飲酒才有「旅行FEEL」,諗到呢度真係要歸功曾.蔭權喎又。

吃完晚飯後帶著一身油煙味走到一旁的大型影視店加書店,行行逛逛的走了差不多兩小時,全因過程中因為決定買唔買一套由蒼井優做的電視劇好而磨蹭,磨蹭是因為價錢要成20000日圓,幾乎成港幣1600元,差唔多成張機票咁濟。因為我被中國內地市場縱慣了的關係,所以最後只好放手。幸好最後在中古市場被我平平地執到隻《FUNKY MONKEY BABYS》,回來之後看他的MV的確超正,火雞最愛也!
.
這天買了一袋二袋之後,忽然像醒了一醒的覺得:其實根不不需要來東京啊!我所喜歡的日本,在旺角信和也找得到。 (待續)

1 則留言:

Anonymous 匿名 說...

有女僕d相睇下嗎?

11:26 上午  

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁